fredag 4 januari 2008

PIF-vinnare och LO:s

Under de senaste dagarna har det varit mycket soffmys och internet surfande! Jag borde lova mig själv, jag är inte ensam har jag läst, att scrappa mer än jag "scrapp-surfar". Har surfat runt på massa bloggar och hittat mycket inspiration. 
Det som jag fastnat för på min runda är "ramar" och "streck" direkt på cardstocken och den lite enkla stilen. I och för sig är det ju den stilen som det blir oftast... men det är lite nytt för mig att inte använda mig av mönstrat papper!

Denna LO är om min mans bror son som är en rackare på att mata änder. Han är inte det minsta rädd för dessa djur som når honom upp till knäna! Han gillar verkligen att kasta iväg brödet och se den uppståndelse som blir när biten landar. 





Papper: Bazzill.
Chipboard: Panduro
QK: Merry
Stämpel: Autumn Leaves Swirl v:1
Övrigt: Dymo, Knappar


Hela släkten gick ut på promenad efter middagen och då knäpptes dessa härliga bilder!
 

Papper:Bazzill
Stämplar: Autumn Leaves Swirls v:1
Penna: Marvy Uchinda



PIF-vinnarna är dragna!! Det är så spännande att veta att jag vet och att ni inte ännu vet!! ;-)
Jag lät min man sköta dragningen för att det skulle vara korrekt!
Vinnarna är:
Carolina 1979
och
Mickaela LejonbergHjorth

Tjoho! *fanfar*  GRATTIS!!

1 kommentar:

Michaela Lejonberg sa...

Ojj! vad glad ajg blir!
Är jag Piffad! Wohooo!

mailar min adress till dig strax!