lördag 5 januari 2008

BOM

Har haft lite av scrapkänsla de senaste dagarna! Skönt!! Igår blev det en altered box till mitt foamstamps-alfabete. Den kommer på bloggen om ett tag! 
Idag blev det ett tävlingsbidrag till en skisstävlig till Papp och Scrapp! Det är också den första sidan till mitt BOM-album. På Svensk Scrapbooking finns det en utmaning om att göra en BOM. Jag har tänkt att jag skulle hänga på! Har bara inte fått tummen ur! Nu är första sidan gjord och jag är taggad att hänga på!

Papper: My mind's eye, Magnolia, BG, Lilykate, Canson. QK:sophisticate. Övrigt: Blommor, Gem, Dymo, Chalk.
Längtar efter att kunna scanna mina LO! När man tar kort blir färgerna lite konstiga! Ska pröva och se om det blir bättre om jag fotograferar i dagsljus.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow .... jätte fin Lo.. tycker du har lyckats kanon med färgerna ..
jätte fin !! ha en bra kväll .

Kamilla sa...

Wow vilken fin LO...
Jodu,det här med blogg är inte att leka med ;) ibland bloggar man till sena kvällen(läs natten) men kul är det!

Claudia79 sa...

Hehehe underbar LO! Gillar när det är lite humor i korten!

Lisbet sa...

*s*..vilket helt underbar LO. Det är roligt när det finns en massa humor också och inte bara snyggt, stiligt och vackert. Häftigt..

Ha en bra dag