tisdag 15 januari 2008

Året 2007 och PIF

Det känns bra att få utlysa en ytterligare en PIF. Denna gången kommer det finnas "spillbitar" i papperskuvertet, det kommer även finnas lite överraskningar!! Så om du är sugen på att få lite nytt papper inför vårens inspirerande stunder, kommentera i detta inlägg! Blir du n av de 2 PIFad förväntas du själv hålla i en PIF, på blogg eller forum och skicka kuvert till 2 lyckliga vinnare! Kommentera innan 23 jan.

Det är ju rätt så populärt att summera hur föregående år gått. Det var lite spännande att ställa sig och räkna i mina album.
Under året har jag hunnit med följande:
12x12: 29 st
6x12: 1 st
6x6: 9 st
tavlor: 2 st
kort: ca 50st

Det finns chanser att jag kommer att göra fler i år - har redan kommit en bit på väg tycker jag!!
Har gjort två LO ett kort och en burk till cybercropen på "Allt om scrap!"
Det kommer att fotas i morgon! 



5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill gärna bli piffad !

Anonym sa...

Spillpapper gillar jag! Så en lott till mej, tack, om jag får be? *fniss* Grattis till många alster under 2007; själv är jag för lat för att räkna...

KRAM från ett blåsigt Orust, Kada

Nina sa...

Jag tar en lott.
/fruninaa på svensk scrapbooking

Anonym sa...

Alltid lika kul med piff överraskningar!! :) så jag tar gärna en lott .
vill med passa på att berömma dig för den fina rosa lådan du gjort . gillar den skarpt mycket .. :)

Anonym sa...

ÅHH spillpapper *ler* det kan man aldrig få för mycket av!
Älskar piffar
kram från tesslan6