måndag 31 december 2007

Cybercrop hos Peterlina

Åhh!
Det var så inspirerande skisser och utmaningar så jag har redan hunnit med två stycken!! Skisserna var så fina att jag har gjort dem rakt av hittil
ls! Känns ju en aning oinspirerat, men de var så snygga! 
Den första 12x12 har jag för första gången vågat mig på att doodla direkt på cardstocken! Det är inte sista gången! Det var riktigt roligt!

Papperet är Bazzill i övrigt är det penna från Marvy Uchinda, Distress Ink, Dymo och stickers från Panduro.

Nästa är en 12x12 LO, som inspirerats av annonsen!
Papper från Bazzill, QK; Magnolia Band från Panduro. Det lilla svarta bandet håller i en lapp där tulpanernas namn står!

Sista bidraget är från USA-resan. En fika en varm dag och en chans att smälta många intryck!
Första 6x12! Känner att jag har varit väldigt inskränkt som hållit mig till 12x12 och 6x6, för detta var ju superkul! 

Papper:Junkitz; Fanciful-lattice, Canson. Stämpel: Easer. Rub-ons: Daisyd's. Photo Anchors:MM. Chalk: Olive Pastel

1 kommentar:

Anonym sa...

UNDERBAR Lo med tulpaner som är sååå vackra! Gillar din tolkning av skissen, funderar just över min variant på den samma...

Har pysslat ihop en blomma idag som jag strax lägger upp i min blogg, sen ska jag göra den här utmaningen.

GOTT NYTT ÅR!
Kramiz Kada