söndag 20 januari 2008

Bidrag till cybercrop hos Allt om scrap!

Tävling nr4: Skissen


Detta är mitt bidrag till Skiss utmaningen! En härlig skiss, som jag valde att hålla rätt så enkel! Lite insnöad just nu på bröllopsbilder - väntade länge med att börja! Ville nog ha det för "perfekt" för att våga ta steget! Nu tänker jag mer att det är väl bara att scrappa på - blir det inte tillräckligt bra är det ju bara att framkalla samma blid igen och göra ett nytt försök!!


Tävling nr1: Altra


Här ser ni mitt resultat fram och baksida på min "träningslåda". Någon hade blivit utmanad av en släkting att träna 100ggr på ett år! Jag tyckte att det var en bra nivå för mig, var 3:e dag kändes rimligt! Nu när denna crop kom låg det några små datumblad från almanackan i en burk som var planerad att scrappa! Så kom tränad till 100 till!


Tävling nr2 - Tre av varje!



Ett kort med 3:
mönstrade papper
stämplade hjärtan
band m häftklammer


Tävling nr3 : jag tror


Blev en motstående sida till skissen med gäster på vår bröllopsfest! Svårt att bra scrappa folk som "står"! Men jag är nöjd med de två bilderna från kyrkan innan det var kyrkkaffe! Men jag tror att... jag kanske inte följt reglerna helt! Det slog mig nu när jag laddade upp - att det faktiskt är barn på en av bilderna och texten säger äldst och yngst! Men å andra sidan är det ju inte "barn" jag scrappar om, utan min bröllopsdag! Jaja det märks, är glad att ha scrappat denna sidan!

Tack för trevlig crop! Vi får se om jag i skydd av mörkret hinner med någon utmaning!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!
Vilka fina saker du har gjort!
Gillar framförallt den träna 100 gr lådan. Vilken rolig ide' som ger motivation. Fin att titta på också!

//Jenny (e.j.m)

http//:jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Karolina/karehed sa...

Hej!

Gillar verkligen dina bröllopslayouter. Härliga papper! Jag har själv bröllopsbilder som ligger och väntar.

// Karolina (karehed)

Monica sa...

Du har gjort jättefina saker! Jag ska överlägga med resten av juryn för att se vad som blir av det lilla bakhuvudet på din layout om Jag tror... Det löser sig säkert!

Lisbet sa...

Vilka underbara papper du använt. Kan bara säga FLOTT och snyggt.