lördag 26 januari 2008

PIF-vinnare, Påsalbum och Kort

Har inte hunnit scrappa på jättelänge känns det som! Har varit på resa i jobbet och har smugit till mig små scrapp-stunder när det blivit lite tid över! Men lite har det blivit...
Har gjort 2 st kort till mina kära!

Hjärtstämpeln är från Inkido! Swirlsen från Autumn Leaves!

Har också hunnit med att dra vinnarna i min PIF!
De lyckliga är Ninuu och Kada!! Grattis! Det kommer att dyka ned brev i era lådor under veckan!
Grattis och god scrapp önskar jag er!

NU har äntligen mitt Pås-album blivit färdigt! Lade det i en plastficka för att inspirationen fattades lite. Nu hade det gått lite tid och jag hade riktigt roligt när jag scrappade!



7 kommentarer:

Anki sa...

Aha, så detta är ett påsalbum. Snyggt är det, men jag är rädd att jag inte riktigt förstår hur man gör. Ska försöka googla en beskrivning.Du vet, om någon utmanar mig på det viset, så vill jag ju gärna göra utmaningen.

Blev allt lite kär i dina kort här uppe. De är så himla fina. Får man fråga vad det är för vacker hjärtstämpel du har använt?

Kram från Anki

Ilus sa...

Roligt att du blev sugen på att pröva! jag ska se om jag kan knåpa på en "instruktion"!

Stämpeln är från Inkido!

/M

Kamilla sa...

Åh,ditt påsalbum blev JÄTTEFINT!!
Undrar &så hur man riktigt gör,du vore supergullig om du kan göra ett till & fota varje moment ;)
Korten var & så jättefina,vad har du för stämplar?? *nyfiken*

Karolina/karehed sa...

Jag blir också väldigt sugen på att göra ett försök till ett påsalbum. Ditt är ju hur snyggt som helst! Även korten är jättefina.

//Karolina (karehed)

Anonym sa...

Påsen är ju jättehäftig! en sån vill jag prova. De två hjärtkorten till din kära är jättefina. Jag tror bestämt att jag lånar lite ideer här av dig.
varma hälsningar Ingela G

Anonym sa...

Snygga små album!

Anonym sa...

Vilket fint påsalbum!

//Jenny