fredag 12 december 2008

CC på kort i fokus!

Eftersom det är CC och jag behöver göra klart några julkort till innan det är försent att posta med julfrimärken - som jag redan köpt, så har det blivit lite pyssel idag!

Första utmaningen som jag gjorde var att ha samma stämpel på 2 kort! Så här blev mitt resultat
Jo denna är gjord efter Kazans #15 skiss!
Förutom papperspyssel har det blivit julpysslat här hemma! Lussebullarna är bakade! och jag har hunnit med att göra lite olika tryfflar till julhelgen! Varierande kan man säga att resultatet blev... Bullarna BRA - tryffel 2/3 katastrof, men goda! Inte som min ischoklad som smakade jordnötsringar!!

8 kommentarer:

Vixen sa...

Jättefina kort du gjort!
Visst är det irriterande med det lilla ljus man har nu, inte alltid så skoj att fota direkt *S*

~dawne sa...

The girl stamp is such a cute image....love the snowflakes "peeking" from behind. Very nice cards.

Unknown sa...

Adorable card ~ great take on the 2s4y sketch this week!

Unknown sa...

These are so cute! Love the peeping snowflakes and the colors are lovely too. Thanks for playing
Hugs
Kazan

Peet sa...

Congrats of being one of the Fab 5, Ilus!
Beautiful cards!!!

Katie sa...

These are both just darling! Congrats on being in the fab 5!

Katie

Unknown sa...

Adorable! Congrats on making the Fab Five!

Arielle H Gordon sa...

Your card is so sweet! Congrats for being in the Fab5!