torsdag 11 december 2008

2000 besök

WOW!!

jag trodde inte att ni skulle knäcka strecket så snabbt!! Men då var det dax igen för en skisstävling!
2000-utmaningen går ut på att ni scrappar skissen och skickar den till mig innan 1 jan 23:59. Det är inga andra krav än att scrappa efter skissen - och ha väldigt trevligt! Både kort och LO:s är välkomna!!
Vinnaren utses genom röstning!!
Vinstvärde ca 100kr!
Så vänta inte längre än nödvändigt - maila in ditt bidrag till: ilusscrapblogg(snabelA)mac.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad roligt!

Den ska jag försöka hinna med. Det är ju gott om tid =)

Hos mig finns en ny skiss varje fredag =)

Anna sa...

Tack din kommentar :O) Jag ska försöka hinna med denna skiss, är ju alltid trevligt med tävlingar!

Grattis till dina 2000 besök!
KramKram Anna

Anonym sa...

Går det bra att göra kort, eller ska det vara LO?

Hälsningar/Emma

Ilus sa...

Klart att det går bra med både kort och LO!!

/Maria

Anonym sa...

Åh, vad bra.
Har nyss mejlat iväg mitt bidrag :)