lördag 6 december 2008

Billängtan...

...ibland tror jag att jag ska försöka att byta bil. Kör en stor volvo från 90-talet och hoppas ibland hitta någor läckrare på parkeringen när jag kommer. Än har det ju inte hänt, men hoppas kan man ju!
Fast ibland efter att ha prövat en annan bil eller kollat annonser - nej, då är det min BIL som gäller! Den rullar och går - lite förslitningsreparationer, visst, men det har ju alla bilar!

Prövade en Seat Ibitza i onsdags - rolig, liten, pigg upp till 65km och rätt fräck! Jag tror att det är en perfekt shoppingvagn - inget för långa resor på snabba vägar - men i stan! Kärleken till min bil är på nytt väckt! 
Varför pröva en Ibitza - jo jag är Buzzador! Man får pröva olika produkter och sedan buzza om det - för att sedan få ett annat uppdrag! Så mitt första uppdrag blev att provköra en Seat Ibitza - hur kul som helst! Är du sugen på att bli buzzador - ta denna länk eller läs mer!

Nu ska jag fixa mig för att gå på teater!

1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Vad trevligt med teater. Det händer inte ofta att vi går men på tisdags ska vi faktiskt också det.
Förstår att hjärtat klappar lite extra när du ser min NY-layouter eftersom du har en så ankytning dit. Kul att du gillar dem.
Ha en bra kväll!