måndag 4 augusti 2008

Long time no se...

Här har det varit semester! 3 veckor har jag bara förlustat mig  och haft det otroligt skönt! Det har varit riktigt välbehövligt!
En vecka var vi i stugan i Värmland. Träffade systrarna och morbror, både hemma hos oss och hemma hos dem! Det är så coolt min lilla syrra ska ha bebe! Jag ska bli moster - på riktigt! Hmm, har kommer det finnas chans att scrappa bebis!
Efter Värmlandsveckan, var vi ute med CCS - bilklubb! och gjorde S
kagen, Danmark och Timmendorferstrand & Rügen, Tyskland osäkert! Jättetrevligt och kul att återse alla människor som man bara träffar då och då! Jag & B och två par goda vänner fortsatte därefter turen till Spreewald söder om Berlin! Ett område som kallas Tysklands venedig, då man har massa kanaler som man fraktar saker på. Båtarna är "handdrivna" och stakas fram! Otroligt fridfullt att glida fram på kanalen!

Efter utlands semestern, har vi varit hemma, jag har jobbat och hunnit med en lägervecka! Nu är jag åter hemma och förväntas bli det ett tag! Skönt, då kanske man hinner med lite av allt det som staplas på hög.

Det har hunnits med en del scrapp!! Inte jättemyckt men lite. En start till att reda upp i röran i pysselrummet har gjorts! Välbehövligt!

Har deltagit i ett på maror - detta kort skulle scrappas svart-vitt med upp till 3 accent färger. Denna utmaning och en kollega sin fyller år gjorde detta lilla grattis-kort...
Nästa kort är "bara" stämplat! Gillar bakgrunden som jag embossade, resten av kortet är jag inte 110% nöjd med, men visar det ändå!

Nu får det bli lite kvällen! Har varit duktig och putsat lite fönster idag förutom att jag jobbat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket fina kort och layouter du gör! Tack för inspirationen...återkommer flera gånger...

Scrapparazzi sa...

vilken härlig semester du har haft :) Titta in i min blogg så får du se :)