lördag 9 augusti 2008

Har viss framförhållning inför julen! Har pysslat mina första julkort redan. Jag kanske inte ska ta åt mig all ära själv... Eftersom det har varit utmaningar i olika maror så har jag fått tummen ur!!

Det första är bara stämplat med tag från Panduro, granarna färglagda med promarkers. Förra året var det distresser som gällde och det är jättepilligt att få det snyggt!! Massa små kulor och ljus som inte ska vara gröna! Jag tror att denna stämpeln kommer att användas mer nu när det är lättare att färglägga!!


Ett lite mer sobert julkort. Bakgrundspapperet är stämplat och en journaling-stjärna ligger på lite filt ( cremevit och med stjärnor!)

Ta nu fram några värmeljus släng en bit kanel i ert te och slå er ned och gör era första julkort! Det känns vilsamt för själen att veta att jag har börjat och förhoppningsvis kommer jag slippa att stressa ihop de sista!




Inga kommentarer: