söndag 31 augusti 2008

Fredagens alster

Ha, ni tror väl knappt att jag scrappar något!! Att jag bara scrapsurfar och pratar om scrap. Men nu är det upp till bevis! Här kommer de alster som scrappades på träffen i fredags! 

Först ut är en LO från vår semsester. Vi var på Rügen och besökte de härliga badorterna! Denna bilden är från Sellin, jag älskar verkligen det gamla huset och piren! Badkorgarna är också helt bedårande! Min man är också helt underbar! Det var en monochromatisk utmaning och papperen är från Basic Grey.
Ett litet rosa kort - scrappades till den monocromatiska utmaningen! Jag hade inte riktigt scrapflyt och allt jag gjorde tog en himla tid och jag vände och vred på allt! Detta kortet blev jag nöjd med! 

1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Det var trevligt att träffa dig i fredags! Alltid roligt att få nya bekantskaper. Finfina saker fick du gjort med.
Kram Susanne