lördag 16 augusti 2008

En LO - det var länge sedan.

På senaste tiden har det varit mycket kort här på bloggen! Undrar om jag mer och mer håller på att bli en kortmakare snarare än en scrappare?? Vad innebär det egentligen - kan vara scrappare och göra kort... 
Vem vet? Jag gör än så länge båda och behöver inte oroa mig än...

Denna LO:n gjorde jag till maran på the Nook. Det var en skiss och jag blev nöjd med resultatet, gillar hur jag fick till detta med cirklarna!
LO:n handlar om när vi semestrade i Frankrike och besökte staden Epernay som är känd som Champangestaden no1. Vi besökte flera av Champangehusen och till råga på allt bodde vi på hotell Champange! 
Ett och annat glas drack vi också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin lo! =) Kul att du lottar hos mig, kör hårt med kommenterandet, bara en dag kvar! =)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Snygg LO! Sugen på scraproom en fredag? //Veronica