onsdag 19 mars 2008

Promarker och inget bredband

Mina promarker-pennor har kommit, tillsammans med lite annat smått och gott! Sitter här och färglägger!

Det är ungefär det som jag kan göra! Har ett litet mobilt bredband som är slött så surfa är det inte tal om!! Jag längtar till att kunna surfa scrapsidor obehindrat!! Dumma telefon och bredbandsleverantör! När det började snöa hände det något med ledningarna!

Jag har fått en PIF!! Hurra, vad glad jag blev när jag hittade ett litet brev i brevlådan från Catharina!! TACK!! Jättefina papper och matchande blommor och band!!
( uppdaterar när jag har fått bredband med en liten bild!!) * Nu är bredbandet tillbaka*

1 kommentar:

Scrapparazzi sa...

Kul med PIF, man vet aldrig vad man kan få och det är ju spännande :)
Hoppas ni få ordning på bredbandet så du får surfa obehindrat :)
GLAD PÅSK!