onsdag 26 mars 2008

Kort till Cybercropen!

Det var en så rolig crop! Massa bra utmaningar som satte igång min fantasi! En hel del "scrapliftande" - när man surfar runt på andras bloggar hittar jag så mycket fint!

Denna gången är det MiaS som inspirerade ett av korten! Av två kort från hennes blogg som gav min inspiration till detta kort:


Sedan är det ulja som gjort ett så fint kort!  Finns att kika på i Svensk Scrapbookings galleri under kort/grattis.
Ett snyggt stilrent enkelt embossat kort! Här är min tolkning av den!

5 kommentarer:

Kamilla sa...

Wow så snygga =)

Karolina/karehed sa...

Det är snyggt med svart/vitt! Gillar det blommiga pappret =)

Cath. sa...

Jag tycker de var jättesnygga, gillar enkelheten! Och elegansen!

Anonym sa...

jätte snygga!!

Anonym sa...

Härliga stilrena kort!

/Anne