måndag 24 mars 2008

Cybercrop på Scrappiz

Jag har gjort min andra sida till min BOM! En liten sida i 8x8 om vem jag är! Utmaningen var att använda ett format som jag inte scrappar i så ofta! Har precis hittat thickers och det är inte första och sista gången kan jag lova!!
Denna sida är till bröllopsalbumet! Jag håller på att fixa blommorna till kyrkan! Rosor och gladiolus! Vita och cerisa! 
Utmaningen var att scrappa efter en skiss! Gillade den i sin enkelhet! Lyckades nog ändå dekorera den mer än vad jag brukar!
Denna sida kommer nog att bli en "dubbel" tillsammans med den LO som heter framtiden!! Jag gillar den - speciellt hur färgerna i det lila papperet förstärker de lila tonerna i fotot!
Utmaningen var att inspireras av färger i en annons - pastelliga och metalliga!
Bild från min möhippa! Vi hade chokladprovning i en park i Helsingborg! 
Utmaningen var att skapa något med 3D på LO:n - ville inte bar sätta något på 3Dkuddar. Ville hitta på något nytt! Att fläta är en idé som funnits i min inspirationsbok en längre tid, nu var det dax att använda den!!
En närbild på 3D effekten! Flätade band med kuddar under för att skapa lite höjd!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina lo's.
Gillar den med rosor och gladiolus.
Vilka härliga färger!
Vad snyggt det blev att fläta pappret och sätta knappar på.
Kan nog vara snyggt bakom ett kort också=D

//Jenny

Joy for Health sa...

Vilka otroligt fina LOs du har gjort! Gillar de väldigt mycket allihopa!

Cath. sa...

Vilka fina LOs du har gjort! Gillade speciellt flätningen, otroligt snyggt, ska spara det i den inspirationsbok jag antar att jag måste fixa till snart, börjar bli svårt att hålla allt i huvet ;-D
Kram!

Jeanette sa...

Jättefina LO´s. Romantiska. Gillar oxå flätningen. Ska lägga på minnet.

Karolina/karehed sa...

Här var det mycket fint att titta på. Min favorit är "nu är det VI två", gillar hur fotografiet och papprena passar så fint ihop.

Kamilla sa...

Vilka underbara LO:s du gjort,jag gillade flätningen & pastell/metall lo:n,men allt var fint!!

Anonym sa...

Vilka härliga färger du har använt! Jag gillar din flätning. Tror jag sparar idén till en bra dag.. :D

Ulla sa...

Sååå många fina LO:er du hunnit med. Många fina smådetaljer som hamnar i min lilla idébok. Flätningen med knapparna var skitsnyggt.

Anonym sa...

Hej!
Kul att du tyckter om mina filurer Moa&Max.Själv tycker jag att du gör så fina kort.Det flätade var jättesnyggt.Men det var väl lite "pillit"?

Ha,det gott!

Carina W
http://www.carinaw.bloggagratis.se

Anonym sa...

Shit va snyggt det var med den där flätningen, det måste jag testa!
Tack för att du inspirerar mig.
Ha en trevlig helg :)

KRAM / Wiggie