onsdag 12 mars 2008

JOBB och jobb och jobb!

Har inte hunnit med att scrappa!! Synd och skam! Det är så tråkigt att inte ha tid till de guldstunderna...
Jag fick så fina stämplar av Katja för ett tag sedan och jag drömde mig bort en stund. Jag hoppas fortfarande skapa ett litet special inlägg med bara skapat från dessa underbara stämplar!!

I veckan är jag på konferens i Stockholm... Kul, men då kan jag ju inte scrappa!!! Hade planerat att jag skulle kunna hoppa in på en konstnärsbutik och skaffa mig PROMARKER-pennor! Jippie jag hade mina kvällar säkrade! Sitta på rummet i lugn och ro och lära mig pennorna! 
Nehejnä! Inte då! Pennorna kostade skjortan i fina butiken!
Suck!

Men skam den som ger sig, nu är pennorna beställda! Så nu kommer det nog bli lite kort i bloggen!!

Inga kommentarer: