söndag 30 december 2007

PIF


Har hela dagen scrappat! Eller nästan i allafall... Vi har satt kakel oxå!  Men 3 LO:s ar det blivit! Dels den som visades i förra inlägget, men också en motstående sida till den är gjord! Jag har också hunnit med en sida till den cybercrop som Peterlina har på sin blogg! 

Alla mina LO:s idag handlar om kärlek!
Så den pif som jag idag startar kommer resultera i att några romantiska scrapprylar kommer att dimpa ned hos två av er som kommenterar i denna tråden! Sedan är det er tur att ha en pif! Senast den 3/1 2008 behöver ni kommentera sedan drar jag två vinnare!
Lycka till!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag missade PIFen hos Zornitza, kanske har jag större chans hos dig? Jag måste prova.. :D

Himla härlig layout du gjort..

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott :-)
Vi ska också sätta kakel i veckan och byta bänkskivor i köket.

Gott Nytt År!

Cia

Anonym sa...

Kika i min blogg så ser du att du vunnit hos mig också ;) Gott Nytt År!

Michaela Lejonberg sa...

Jag tar en lott!

Anonym sa...

Jag tar en lott.

Anonym sa...

Jag tar en lott

Anonym sa...

Tar gärna en lott oxå.

Anonym sa...

Glöm inte att maila mig din adress så jag kan skicka din PIF ;)

Vill gärna ha chansen att få en romantisk PIF jag också :) Kram Carolina