fredag 20 mars 2009

Scrapträffar

Jag har inte varit på scrapträff på evigheter - minns inte sist!! Jag tror att det var på Scraproom... Nu är det en träff här i Bjuv på måndag, jag ska kanske gå, eller så är det annat!
Min väska som jag köpte på Pappersarken har ännu inte luftats - den är nog lite ledsen!

Är du sugen på träffar så finns det träffar i Lund! Så här skrivar Karin/Kreativ365:
Alla som vill är välkomna, kortmakare och scrappare, du som provat lite och du som hållit på länge, om du komer själv eller om ni kommer flera.
Träffarna kostar 100:- per person och gång och pågår mellan kl 12.30-17:00. Blir vi många så finns det fler rum att låna så alla får plats. Föranmälan är inte obligatorisk men maila gärna om ni tänker komma så jag vet (kreativ365@gmail.com). Enklare fika ingår (kaffe, te, skorpor/småkakor), kyl finns att låna om ni vill ta med er extra fika eller så.

Vi håller till på Studiefrämjandet i Lund, Fabriksgatan 2, brevid Kung Oscars bro ca 10 minuterspromenad från Centralstationen/Tågen och många länsbussar. Kommer man med bil kan man parkera på grusplanen utanför. Maila om ni behöver närmare vägbeskrivning (kreativ365@gmail.com)

Verktyg, stämplar, några stämpeldynor och limstift finns att låna om man vill eller inte har så mycket eget ännu och jag är på plats för att hjälpa, svara på frågor och inspirera. Jag brukar även ta med mig lite skisser och om ni som kommer vill kan jag även fixa lite utmaningar. Det finns även ett litet "loppisbord" om ni har slut på cardstock, mönstrade papper, dubbelhäftande tape och liknande och vill köpa på plats.

Skriv in datumen i kalendern redan nu!

22mars
5 april
19 april
26 april
10 maj
24 maj

Har du frågor kan du också maila kreativ 365@gmail.com så svarar jag så gott jag kan!

2 kommentarer:

Karin sa...

Tack för att du sprider ordet vidare! Lycka till i utlottningen :-)

/Karin

Susanne H / snuffehar sa...

Det är så mysigt med scrapträffar tycker jag.
I maj blir det en träff i Fleninge (som Brunsons och Storyhouse ordnar) om du är intresserad. Mer info finns i min blogg.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram