onsdag 25 mars 2009

Besviken

Jag är besviken på att jag inte uppdaterar här så ofta! Det stör mig... Fast jag vet ju vad det beror på! 
För det första har jag inte haft någon scraplust ett tag - det hjälpte inte ens att shoppa nya prylar! Men nu tror jag den är åter. *lycka* Idag har jag gjort småLO och ett kort! 
Det andra är att jag blir av med jobbet - läskigt att veta hur det ska bli sedan. Känner mig som en tonåring som inte vet jag hon ska göra resten av livet!

Min lilla systerson har kommit till världen och jag har inte ens visat kort på honom! Men nu är det dax!
Hur söt får man vara??

1 kommentar:

pysselninjangittan sa...

ohh har en perfekt idé för dig att få massor av inspiration. Gå in på Youtube och sök efter "daiper cake"
vill vill göra sån men har ingen bebis att ge de till