lördag 3 januari 2009

StampArtic Sketch Challenge #1

Hittade en utmaning som föll mig i smaken nu när jag skulle sätta mig med födelsedagskortet! På StampARTic finns en skissutmaning med rolig vikning! Eftersom det var ett presentkort som skulle ges bort - blev vikningen en femetta med sin lilla ficka för pengar/tags/presentkort eller dyl!
Jag tyckte att det blev läckert!






Papper Autum Leaves, Sei. Stansat frå QK och blommor från Prima. Photo Anchor -7Gypsies, band -Victorias Design House, stämpel -Inkido, Hänglar och okänd, Penna- ZIG, Metallblommor från Mazzarin.



7 kommentarer:

Anonym sa...

fantastiska fina kort du har gjort!

Anonym sa...

Snyggt bidrag du gjort! Jag har också precis laddat upp mitt bidrag:o) Kram

Unknown sa...

Nydelig kort! Lekre farger og du hadde fått brette teknikken så flott til!

Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

Angela sa...

Wow, vilket välarbetat och vackert kort!

Bente sa...

Kjempeflott kort!!!!

Anonym sa...

Snyggt kort! Gav mig inspiration till ett 60-årskort (innehållande ett presentkort). Ska försöka mig på vikningen.

Lim sa...

Beautiful!!!

hugs,
LIM