fredag 10 oktober 2008

Ingen höjdare... *varning många bilder*

Jag känner mig inte som någon höjdare. Hela tiden så finns det saker som jag går och har dåligt samvete för. Inte bra, inte bra! 
Denna bloggen är inte ett sånt. Eller lite. Jag vill ju att ni ska tycka att det är roligt att kika förbi och kanske bli lite inspirerade!! Så jag tillåter mig inte att ha dåligt samvete när jag inte är grym med att uppdatera!

Idag har vi varit och kikat in mannens brors dotter!! Så underbar! Mysigt!

Här är det stjärnalbum som jag gjort till föräldrarna! Nu är det överlämnat så det är fritt fram att visa er! Till slut!


Papper från serien Passport och massa egna dekos - är det något speciellt du indrar över fråga! Jag kanske kan svara...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, det där ser ut som en gammal klasskompis till mig. Olof heter han med. Tycker det är lite dumt att skriva ut efternamnet här men det börjar på B.
Fina saker förresten, halkade in här via scrappat.se´s forum där jag kollade om där var fler från hemmaplan så att säga. Och det var det :)

MalinL sa...

Verkligen ett fin stjärnalbum! :) Och du har andra fina saker här med.. :)

Anonym sa...

Oj såå fint! Vilket jobb du måste ha lagt ned.
Ser roligt ut med stjärnalbum, måste prova någon gång:-)

Pyssellina sa...

Jättefint album!

Mrs X sa...

Oj, så snyggt!!

Kickans_blogg sa...

Himla snyggt!!! :0) Kram Kicki