måndag 27 oktober 2008

Scrapmässa och tackkort

Har varit på mässa i Karlstad i helgen! Bliv lite inköpt!! Har UTEE och nya stämplar i min fina påse...
Men det är tentaläsning idag och tenta imorgon och resten av veckan är full av jobb! Men den som väntar på något gott... Jag längtar, eller kanske skulle kunna ta med lite stämplar att färglägga! *funderar*
Jag hoppas att tentan går bra - jag har mutat mig med att få en lång plattform till min reva när jag är klar. Hoppas innerligt att tentan går vägen, annars så får jag kämpa lite till. Har nog inte riktigt med ork till det. Men det ska nog gå det oxå om det är det som bli.

Här kommer ett litet kort som gjordes för ett tag sedan i höstfärger.

3 kommentarer:

Ulle sa...

Vilket läckert kort ... färgerna är verkligen underbara ...

Anonym sa...

Åh, vilket läckert kort, det blir nog att lifta det någon dag! Ska hålla tummarna för att du får inhandla en lång plattform ;-)

Anonym sa...

hmmm, insåg att jag länkade fel i förra inlägget. Jaja, så går det när man gör flera saker samtidigt. Läser bloggar och lägger in nya bloggar i bloggkoll! Nu ska jag lägga in din blogg på min lista!