måndag 29 september 2008

Vinnare

Nu har vi haft familjeråd! Ingen lätt uppgift, mannen kom hem från scotland och vi tittade. Nej, vi kunde inte bestämma oss. Sedan for vi till Tyskland på bussmässa ;-)
men nu har vi bestämt oss
med motiveringen: att LO:n är i skissens anda, livfull samt har en inriktning värd att dokumentera! *fniss* Visst det är en krystad motivering, men det brukar det vara i alla fina tävlingar och till alla utmärkelser! 

Vinnaren är Zornitsa
En bild säger mer än tusen ord! 

Stort grattis! 
och tack till er alla som bidrog med så fina bidrag!!! 

Detta var nog inte sista gången som jag har utmaning på bloggen! Men jag ska klura ut ett system på att få hjälp med att utse vinnarna!! Det var inte lätt!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Zornitsa!

Ilus: Ser framemot nya utmaningar hos dig.

Susanne H / snuffehar sa...

Grattis till vinnaren!
Alltid kul med utmaningar. :o)

Scrapparazzi sa...

Jisses... jag vann ... tusen TACK :) Om ni visste vad glad jag blev. jag har haft en urjobbig vecka på jobbet, det här behövde jag... återigen TACK så hemskt mycket :)

Anonym sa...

GRATTIS till vinnaren! Kul tävling! /Minerva