söndag 7 september 2008

1000 besökare

Wow nu har bloggen haft 1000 besökare. Jag tycker att det är rätt många! Det finns andra som har riktigt välbesökta bloggar, men jag tycker att det känns stort!

Jag tänkte att ha en liten tävlig...
En skiss kommer ni få skapa efter! Hoppas att ni tycker att det är en utmaning som passar er!
En vinnare kommer att koras som får ett scrapkit (värde ca 100kr)! Vinnaren utses av mig och min man!

Här kommer skissen:

Titeln ska innehålla ordet 1000.
minst 3 öljetter ska finnas på LO:n

Maila ert bidrag 400x400 pixlar till ilusscrapblogg(snabel-A)mac.com så lägger jag ut era bidrag när de kommer! 
Jag vill ha era bidrag innan 21.00 21 september!

8 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken jättefin skiss....hmmm....lite klurigt att få med 1000 bara. Men jag ska göra ett försök:) Älskar tävlingar:)

Scrapparazzi sa...

Vilken trevlig utmaning, kände direkt för vad jag vill göra :) Hoppas jag hinner!!!

Cath. sa...

Vilken fin skiss... undrar om jag hinner med... den var inspirerande! Och tävlingar är kul!

Anonym sa...

Kul skiss! Ska försöka hinna scrappa i helgen. Vet precis hur jag ska få med 1000 /Veronica

Jeanette sa...

Japp jag hänger på.... Får se vad det kan bli! Kul utmaning. Vet också hur jag ska få med 1000. Det bara kom så där när jag läste det.. Ha en bra helg. Kram Jeanette

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken snygg skiss! Den utmaningen ska jag försöka anta. Kul med skisser tyvker jag. :o)
Kika gärna på Veckans skiss där det är min skiss denna veckan (sista dag idag).

Anonym sa...

Vilken rolig skiss och rolig utmaning! Såg den först idag och hinner tyvärr inte vara med men jag hoppas du kommer ha fler utmaningar för då vill jag vara med. :D Kram!

Anonym sa...

Det var visst jag som blev anonym där ovanför... Var lite för snabb på tangenterna. ;)