måndag 21 april 2008

Färdig!!

I dubbel bemärkelse!!! 
Hela helgen har det varit körhelg för den bra-iga gospelkör som jag är med i, Chaírô. Hur kul som helst! Ledare i helgen har varit vår förra ledare K, som också är en god väninna sedan länge!! Vi har haft supertrevligt, men visst man blir lite trött av att hålla igång hela dagarna och halva nätterna! Känner att jag inte har samma krafter som jag har haft, den känslan oroar!

Men jag har också hunnit med att skicka in en DT-ansökan till Pysselgården! Spännande, nu blir det några dagar när man går och väntar!! Om inte annat för att få publicera de som skapats på bloggen!!
Fast en liten sneak-peak till kan väl inte skada...
Tack för alla heja-rop i bloggen!
Nu hoppas jag att det kommer bli bättre fart på uppdateringarna!!



Inga kommentarer: