torsdag 3 april 2008

ÖnskePIF

Blää! Min man är borta!! Han är på jobb och jag är ensam hemma. Saknar honom redan, fast han åkte i morse! Känns lite konstigt utan honom! 
Samtidigt är det lyxigt att vara ensam hemma, helt ego i flera dagar!!!
För ett tag sedan blev jag PIFad av Cath. och min PIF går på "sakna min man" temat!! Min PIF håller på till den dagen min man kommer hem!! Så blir både ni och jag glada, och slippar vänta längre!

På lördag ska jag dessutom på scrapmässa! Jag ska gå runt där länge!! *längtar* För er som inte går på mässan har jag en överraskning!!

Nu tänkte jag så här!
Önskepif- det lär ju finnas massa scrapgrejor på mässan och när man pifar vill man ju göra någon riktigt glad! Så jag vill att när ni kommenterar vill jag att ni skriver 3 saker ni önskar er!
Min PIF håller på till på lör morgon kl.9:00. Då åker jag till mässan och shoppar! De som blivit PIFade får något från sin önskelista!!! Sedan när jag kommer hem har min man kommit hem och det är ju värt att fira!!

Så skriv en kommentar innan kl 9 lördag och skriv några saker ni önskar er! Om ni blir PIFade ska ni skicka vidare till 2 personer genom att ni har en PIF på blogg eller forum! 

10 kommentarer:

Anonym sa...

Min man är åxå borta, men han kommer hem redan i morgon kväll hur pigg han nu är då.. :D

Jag önskar mig Swirls, som stämplar eller chippisar, lite roliga nya papper och thikersalfabet..

Och en hel massa annat förstås- ;)

Michaela Lejonberg sa...

Wow kul! Jag tar en lott med glädje!

Min önskelista: Promarkerpennor (gärna nån brun nyans som passar som hårfärg på stämpelmotiv) rubons, sånna där genomskinliga papper (kommer inte på namnet) finns med mönster på... tror nog du vet vad jag menar. Och som Maritha skrev ovan "En hel massa annat förstås" hihi!

kramar

Anonym sa...

Super skoj ide!!
jag önskar en stämplem med texten tack.
igelkotte stämpel och de där söta mössen *ler*
hoppas du får en underbar dag på mässan!!
själv kan jag inte åka förräns nästa år:(

kram tesslan6

Anonym sa...

vilken rolig pif..jag är helt insnöad på Love elsie papper å decos...men finns inga att hitta i min hemstad inte

Nina sa...

Rolig PIF :D

Jag önskar mej :
¤Promarker pennor ( färg spelar ingen roll för ja har inga )
¤Stämplar ( alla möjliga , men gärna med nån text , har inga så vad de e för nån har ingen betydelse )
¤Alla möjliga sorters alfapet
¤Handgjorda stickers

Anonym sa...

Hej hej!

Vilken kul idé!
Vad avundsjuk jag blir när du ska på mässa, själv så ska jag städa i trädgården... *suck*

Jag önskar mig:
*En lila stämpeldyna
*Acrylfärg i valfri färg ( Har ingen än, men det verkar så skoj att kladda med färg så jag bara måste införskaffa detta snarast)
*En bra svart penna att doodla med som funkar både på papper och foton.

Kram Kram / Wiggie

Anonym sa...

Så härligt att längta lite. Så roligt det blir när din man kommer hem!
Jag önskar mig blå Prima hydrangea blommor och vackra band. Sen har ju Basic Grey många fina papper i de nya kollektionerna.
Hoppas du får en härlig scrapmässa med fina inköp och att du träffar många nya och gamla scrapvänner!
Ha det gott! Ingela G

Anonym sa...

Klart man vill vara med och önska=)

papper: med struktur på
dekorationer: i metall eller som är/ser handgjorda ut.
alfabet: "roliga" (tex lite 3D/med struktur)

Malin (malinbran på svenskscrapbooking)

Hjärtan på tråd sa...

Då får jag hoppas att jag tar tur lotten...
Väldigt spännande och rolig PIF..

Jag önskar mig nått utav dessa tre sakerna.
* Mini brads- (blandade pastel färger)
*Thickers - Alfabet ( färg spelar ingen roll)
*Stickles " Glitterlim" ( färg spelar ingen roll )

Nu håller jag tummarna. *ler*

Kramis

Anonym sa...

Hoppas på tur!
Vad kul med mässa!

Jag önskar mig stämplar(älskar stämplar), mönstrade textil band,
mönstrade brads, quickutz arrows (pilar), floss.....överraskningar.

Ha en trevlig dag på mässan!
Själv skall jag på scrappträff!

//Jenny/e.j.m