tisdag 5 februari 2008

DT-ansökan

Det är allt bra konstigt hur man kan bli lite besviken när man inte blir uttagen! Det var 68 sökande!!! Konkurrensen var stenhård och de som blev uttagna var superduktiga! Grattis till er!
Till ansökan skulle man scrappa en LO på max 30 min. Det var verkligen roligt! Att inte sitta och tveka utan bara bestämma sig! Här är resultatet:
Cia hade en tävling på Hobbyhuset där man skulle skapa ett Alla hjärtans dags kort! Detta är mitt bidrag!

En stämpel som varit oanvänd har på detta kortet har används! I kanten har jag stämplat två gånger och sedan färglagt med distresser!

5 kommentarer:

Kamilla sa...

*Kram* visst blir man lite besviken...man söker ju för att man VILL bli DT =)
Jag tycker din LO var underbar..& 30 minuter WOW ;)
Tack så mycket för beskrivningen på påsalbumet !!! Nu ska här påsas!

Anonym sa...

Vilket fint alla hjärtans dags kort.
Vad snyggt det blev med alla hjärtana på sidan.
Ang. DT uttagningen, det är klart att man blir besviken, man hoppas ju trots allt...eller hur.
Men ge inte upp det finns fler tillfällen att söka!

//Jenny

Lisbet sa...

Torsdagmorgon och jag har smygit till mig en stunds inspirationssurfande från svensk scrapbooking. Så länge jag har kaffe i koppen så får jag surfa men sedan blir det jobba. SÅ mycket fint du har på in sida, färger och form som är underbara. Snyggt alla hjärtans kort också.

Man vill inte bli besviken men visst blir man lite ledsen när man inte blir vald. Men det år svårt när det gäller att tävla i bedömning..så många olika stilar etc..

Anonym sa...

Alla härtansdags kortet tycker jag är jätte härligt... synd att du inte vann !! men det kanske blir din tur nästa gång ;)

Anonym sa...

Vansinngit fint kort. Mycket annat trevligt här på bloggen med =)
kram