måndag 20 juli 2009

Scrapstinens!!

Japp, den har kommit! Scrapstinensen - jag är inte vid mina papper och kan välja och vraka. Har inga lager av dekosar som förgyller... Det är skönt att vara i stugan, men när scrapstinensen sätter in är det jobbigt att ha 42mil till sitt pysselrum!!
Jag rusade in på Mazzarin i lördags och handlade papper, gludots, knappar och thickers... Nu är två LO skapade efter Zarah's läckra skisser, roligt roligt! TACK för inspirationen!

Syskonbarnet som alltid skiner som en sol!

Min söta B som inte gillar sandaler och kortbyxor - han fick båda i födelsedagspresent...

Tror att jag ska gå och tvätta objektivet till kameran... Små barnfingar har gett oskärpa på bilderna! :-(

2 kommentarer:

Zarah sa...

Meeeen så läckra!!
Tack för att du är med!

Tezzan sa...

Fina layouter...