måndag 24 november 2008

Semesterlunch

Här är en LO från Scrapperimani - en skissutmaning. Bilderna är från sommarens semester! Från Rügen, Tyskland och badorten Sellin! Vi kalasade på nyrökt fisk, direkt från fiskegubbens rök!
Jag gillar vit cardstock! Har massa LO - med just vit cardstock - denna blir ytterligare en i samlingen! Har använd mina akrylfärger och lite QK. Bokstäver från Thickers!

Sitter nu mycket med den pysselträff som jag ska hålla i på onsdag em! Julkort står på programmet och jag funderar verkligen på hur jag ska få det smidigt och effektivt! Enkla saker som att applicera glitterlim sist funkade inte förra gången!! så det behöver verkligen vara tydliga instruktioner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

För beskrivning av boxkortet kolla in min egna blogg :o)

Ulle sa...

Vilken härlig LO!