tisdag 24 juni 2008

Din blick

Min mans ögon är de vackraste på denna jorden! Hans ögon glittrar ofta ofta!! Ibland för att de är fulla av bus!
Jag gjorde en 8x8 till Scrapaddicteds webbmara om vad hans ögon gör med mig!


Utmaningen var back to bacis - att scrappa med cardstock och papper, lim och sax/skärmaskin och pennor! 
Kul att fundera på hur jag gjorde när mina scrapsaker fick plats i en lite kartong från IKEA, och inte gav oanade möjligheter när de som nu fyller ett helt rum. Lite doodlat - det blir bättre och bättre för varje gång jag försöker... Ha tålamod!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Gillar hela Lo´n!
Det blev så effektfullt med hjärtanramen! Har precis prövat på det jag med på ett kort.
kram kram

Lisbet sa...

Så underbart med vit bakgrund. Nu har jag varit en lång stund på din sida.

Anonym sa...

Vilken HÄRLIG layout!